Yuvarlak oyma ve yanında kanal

Mal bulanındır

KURT KIŞI GEÇİRİR AMA YEDİĞİ AYAZI ASLA UNUTMAZ
Βασιλιάς
Katılım
5 Ağu 2020
Mesajlar
4,132
Beğeni
18,590
Konum
Yaşamın Olduğu Heryer
Abiler yuvarlak oyma ve yaninda kanal burayi dronumla cektim işaretin oldugu yer yamaçli bir yer ucurumlu gibi bir yer yarimci olursaniz sevinirim

Hoşgeldin
Bu dron sadece kayayimi çekti
Şöyle çevreyi de goreydik belgesel tadında
Net çevresel resimlerinde yukle
 

Mal bulanındır

KURT KIŞI GEÇİRİR AMA YEDİĞİ AYAZI ASLA UNUTMAZ
Βασιλιάς
Katılım
5 Ağu 2020
Mesajlar
4,132
Beğeni
18,590
Konum
Yaşamın Olduğu Heryer
Tamam abi işaret iyimi sence çalişma falan yapilmamiş saglam yani

Alttaki konuda altta iki konu başlığı var tıkla bi yarim saatini ayir
onları okuyup inceleyip idrak etmelisin
Arkeoloji üzerine herşeyi cevaplariz

 

Mal bulanındır

KURT KIŞI GEÇİRİR AMA YEDİĞİ AYAZI ASLA UNUTMAZ
Βασιλιάς
Katılım
5 Ağu 2020
Mesajlar
4,132
Beğeni
18,590
Konum
Yaşamın Olduğu Heryer
Bölge çok zengin abi 2 3 oymanin yeri daha var ayni bolgede

 

Trakyalı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
789
Beğeni
4,834
Abi o zaman tüm oyma işaretleri define degil diyosun yani?
Bugün yerde yatan 5 kişinin kaldiramayacagi bir kayanin yüzeyinde 3 tane kare oyma vardı.(Ucuz işçilik)Yan taraflardaki kayalarda da yuvarlak oymalar vardı. Mezarlarda etrafta ama bomboştu.
Ki senin oyma daha farklı bir amaca da hizmet etmiş olabilir. Albenisi de yok.
Bu benim düşüncem.
Sen yorumları değerlendirir istediğini alır istediğini onaylamazsin. (Kendi zihninde)
Fikir telakkisi böyle bir şey..
 
Üst